Informacje o firmie - sklep, Kraków, taniaposciel.pl
Ta strona wykorzystuje tzw. pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usługi i wyświetlania informacji oraz w celu gromadzenia anonimowych danych statystycznych i danych służących profilowaniu. Możesz wyłączyć obsługę cookies poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej w Polityce Prywatności Wyrażam zgodę
Twój koszyk jest pusty!

0.00 zł
Rozwiń koszyk
 
question icon 
Dostawa 0.00 zł
brakuje 50.00 zł
Twój koszyk jest pusty!

0.00 zł
Rozwiń koszyk
 
question icon 
Dostawa 0.00 zł
brakuje 50.00 zł
 INWENTARYZACJA:
W związku z inwentaryzacją wszystkie zamówienia złożone do dnia 14.10.2021 do godz. 24:00 wyślemy na drugi dzień. Zamówienia złożone w dniach od 15.10 do 24.10 bedziemy realizować od 25.10 (poniedziałek). Kod rabatowy -20% na wszystko od 15.10 - 24.10 KOD: INWENTARYZACJA  regulamin

Informacje o firmie


Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe STANPOL powstało 1997 roku. Zajmuje się produkcją i sprzedażą
artykułów tekstylnych takich jak: pościel, prześcieradła, poduszki, kołdry, koce, ręczniki, obrusy, narzuty, i wiele innych.
 
W jej bogatej ofercie można znaleźć wyroby z adamaszku, bawełny, flaneli, frotty, kory, satyny, pierza i puchu,
poliestru, silikonu, runa oraz wełny.
 
Obecnie firma zatrudnia kilkanaście osób. Zajmuje się zaopatrzeniem hurtowni, sklepów, firm BHP,
hoteli i punktów handlowych na terenie całego kraju. 
 
Oprócz tego prowadzi sprzedaż detaliczną w swoich stacjonarnych firmowych sklepach detalicznych w Krakowie.
Od 2003 roku prowadzi sprzedaż w sklepie internetowym www.taniaposciel.pl, starając się spełniać
wszystkie wymogi klientów.
 
Od 2012 ruku prowadzi sprzedaż w hurtowni internetowej poprzez platforme B2B na stronie www.zamowienia.stanpol.biz.
 
Chcąc zapewnić kompleksową jakość usług klientom, firma dostarcza swoje towary i produkty bezpośrednio do siedziby odbiorcy własnym transportem, lub za pomocą
firm kurierskich z nią współpracujących.
W najbliższej przyszłości firma planuje dalszy rozwój. Jej celem jest zdobycie nowego rynku zbytu na swoje towary, a co za tym idzie pozyskanie szerszego grona odbiorców
zarówno detalicznych jak i hurtowych. 
 
Rozszerzenie działalności pozwoli jej zaistnieć na rynku ogólnokrajowym jak i międzynarodowym.